Farfetch bilježi rast prodaje u prvom tromjesečju od 8,1 posto

Fondovi.hr
Fondovi.hr

Farfetch FTCH

Farfetch Limited (FTCH) izvijestio je o rastu prihoda u prvom tromjesečju. Prihodi su porasli za 41,6 milijuna dolara na 556,4 milijuna dolara, što predstavlja povećanje od 8,1 posto.

Farfetch Limited (FTCH) izvijestio je o rastu prihoda u prvom tromjesečju. Prihodi su porasli za 41,6 milijuna dolara na 556,4 milijuna dolara, što predstavlja povećanje od 8,1 posto.

U priopćenju tvrtke navodi se da je ovaj rast potaknut povećanjem prihoda digitalne platforme za 6,5 posto na 421,5 milijuna dolara, povećanjem prihoda platforme robne marke za 13,9 posto na 114,5 milijuna dolara i povećanjem prihoda u trgovinama za 9,6 posto na 20,5 milijuna dolara.

Ukupna vrijednost prodanih dobara (GMV) u ovom tromjesečju porasla je za 0,1 posto na 931,7 milijuna dolara. GMV digitalne platforme smanjio se za 1,2 posto ili 9,9 milijuna dolara na 799,7 milijuna dolara.

José Neves, osnivač, predsjednik i glavni izvršni direktor Farfetcha, osvrnuo se na uspješnost tvrtke, rekavši: "Naši rezultati u prvom tromjesečju predstavljaju prvi korak prema postizanju našeg plana za 2023., našu godinu izvršenja, i pokazuju našu snažnu izvedbu usprkos kontinuiranim izazovima na makro razini."

Istaknuti rezultati Farfetcha u prvom kvartalu

Farfetch Limited (FTCH) ostvario je rast prihoda od usluga digitalne platforme u prvom tromjesečju. Prihodi od usluga prve strane digitalne platforme porasli su za 28,2 posto u usporedbi s prethodnom godinom, dok su se prihodi od usluga treće strane smanjili za 5 posto.

Ukupno, prihodi od usluga digitalne platforme tvrtke porasli su za 7,7 posto, što je prvenstveno rezultat rasta prihoda od usluga prve strane.

Dodatno, Farfetch je izvijestio o porastu prihoda od ispunjenja digitalne platforme za 1,7 posto. Unatoč padu ukupne vrijednosti prodanih dobara (GMV) digitalne platforme od 1,2 posto, prihodi od ispunjenja su ostvarili pozitivan trend.

Također, prihodi od platforme marke zabilježili su rast od 13,9 posto, što dodatno pridonosi rastu ukupnih prihoda tvrtke.

Farfetch izvještava o gubitku u prvom kvartalu

Bruto dobit za tromjesečje porasla je za 10,1 milijun dolara ili 4,4 posto na 240,6 milijuna dolara u prvom kvartalu 2023., dok se bruto profitna marža smanjila za 160 bps na 43,2.

Za cijelu godinu kompanija očekuje grupni GMV od približno 4,9 milijardi dolara, digitalnu platformu GMV od približno 4,2 milijarde dolara, brend platformu GMV od približno 0,6 milijardi dolara i prilagođenu EBITDA maržu od 1 do 3 posto.