
Prema podacima iz prijave za registraciju zaštitnog znaka, podnijete ovog mjeseca, banka je nazvala proizvod IndexGPT. Ova usluga će koristiti "softver za računalstvo u oblaku s umjetnom inteligencijom" kako bi "analizirala i odabrala vrijednosne papire prilagođene potrebama klijenata".
Jedna od najvećih američkih banaka, JPMorgan Chase, radi na razvoju softverske usluge koja koristi tehnologiju sličnu ChatGPT-u.
Prema podacima iz prijave za registraciju zaštitnog znaka, podnijete ovog mjeseca, banka je nazvala proizvod IndexGPT. Ova usluga će koristiti "softver za računalstvo u oblaku s umjetnom inteligencijom" kako bi "analizirala i odabrala vrijednosne papire prilagođene potrebama klijenata".
ChatGPT, tehnologija koja je prošle godine postala viralna, natjerala je cijele industrije da se suoče s dolaskom umjetne inteligencije. Ova tehnologija koristi velike jezične modele kako bi stvorila odgovore na pitanja koji zvuče kao da ih je izrekla osoba. To je potaknulo utrku među tehnološkim divovima i proizvođačima čipova za ono što se smatra sljedećim temeljnim inovacijama.
Mnoge banke već su počele istraživati primjenu ChatGPT tehnologije, uključujući Goldman Sachs i Morgan Stanley. Goldman Sachs koristi ovu tehnologiju za pomoć svojim inženjerima u kodiranju, dok je Morgan Stanley testirao njenu upotrebu za odgovaranje na pitanja financijskih savjetnika.
Međutim, JPMorgan bi mogao biti prva financijska institucija koja namjerava izravno ponuditi sličan proizvod svojim klijentima.
Financijski savjetnici već dugo vremena strahuju od tehnologije koja bi mogla zamijeniti njihovu ulogu na tržištu. Iako neka društva za upravljanje imovinom već nude usluge robo-savjetnika, ljudski savjetnici još uvijek uspijevaju privući velike količine imovine.
JPMorgan, zapošljava 1,500 znanstvenika i inženjera, trenutno testira "niz slučajeva upotrebe" za GPT tehnologiju.
Globalna tehnološka direktorica, Lori Beer, izjavila je na investicijskoj konferenciji da su prepoznali snagu i mogućnosti ovih alata te da su posvećeni istraživanju svih načina na koje mogu pružiti vrijednost tvrtki, piše CNBC