
Kineski tehnološki div Tencent izvijestio je u srijedu o kvartalnom prihodu boljem od očekivanog, potpomognutom rastom oglasa unutar rastućeg poslovanja s "video računima".
Kineski tehnološki div Tencent izvijestio je u srijedu o kvartalnom prihodu boljem od očekivanog, potpomognutom rastom oglasa unutar rastućeg poslovanja s "video računima".
Ukupni prihodi za tromjesečje koje je završilo 31. prosinca iznosili su 144,95 milijardi juana (21,07 milijardi dolara), što je više od 143,89 milijardi juana koje je procijenio FactSet.
Tencentov prihod od internetskog oglašavanja ukupni je porastao za 15% na 24,7 milijardi juana, nadmašivši procjenu FactSeta od 22,18 milijardi juana — i raste po prvi put od drugog kvartala 2021. Tvrtka je rekla da većina potrošnje na oglase dolazi od tvrtki za e-trgovinu, brzo -pokretna potrošna roba i igre.
Video računi nalaze se unutar aplikacije za razmjenu poruka i društvenih medija WeChat i način su na koji pojedinci i tvrtke dijele kratke videozapise i prijenose uživo na platformi. Prosječni mjesečni korisnici WeChata u Kini i inozemstvu porasli su za 3,5% u odnosu na godinu dana prije 1,31 milijardi računa u četvrtom kvartalu.
Oglasi u feedu za video račune generirali su više od milijardu juana prihoda u četvrtom kvartalu, rekao je Tencent. Rečeno je da je vrijeme korisnika provedeno na video računima bilo više od 1,2 puta više od vremena provedenog na WeChat Moments, što je slično Facebookovom News Feedu.
"Ova jedinica za oglašavanje omogućila im je da otključaju prihod koji dolazi od e-trgovine, što je bilo prilično dobro", rekao je James Lee, internetski analitičar za SAD i Kinu u Mizuho Securities, u CNBC-jevom "Squawk Box Asia". Ima neutralnu ocjenu na Tencentu i ciljnu cijenu od 400 hongkonških dolara.
Dionicama Tencenta u Hong Kongu trgovalo se 5% više u četvrtak, na 366,40 HK$.